Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny
Autor: Vydláková, Ladislava
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá geografickou segmentací návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny. Základem pro práci je definování cestovního ruchu a možností ovlivnění chování potenciálních návštěvníků zařízení. Marketing cestovního ruchu je marketingem služeb. Služby mají charakteristický marketingový mix. Pomocí segmentace se přizpůsobují marketingové aktivity organizace jednotlivým skupinám zákazníků, tzv. segmentům trhu tak, aby mohly být tyto skupiny co nejlépe obslouženy. Při segmentaci se trh dělí podle určitého hlediska do homogenních skupin zákazníků, které jsou charakteristické svými potřebami a nákupním chováním - získá tak optimální portfolio svých zákazníků. Organizace by si měla zvolit pouze ty segmenty trhu, které je dlouhodobě schopna v souladu se svou strategií efektivně obsluhovat a dosahovat při tom dostatečného zisku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41454
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47619


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vydláková_2017_dp.pdf 3.126Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vydláková_2017_op.pdf 1.322Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vydláková_2017_vp.doc 146.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet