Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny

Show full item record

No preview available
Title: Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny
Author: Vydláková, Ladislava
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Bakalářská práce se zabývá geografickou segmentací návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny. Základem pro práci je definování cestovního ruchu a možností ovlivnění chování potenciálních návštěvníků zařízení. Marketing cestovního ruchu je marketingem služeb. Služby mají charakteristický marketingový mix. Pomocí segmentace se přizpůsobují marketingové aktivity organizace jednotlivým skupinám zákazníků, tzv. segmentům trhu tak, aby mohly být tyto skupiny co nejlépe obslouženy. Při segmentaci se trh dělí podle určitého hlediska do homogenních skupin zákazníků, které jsou charakteristické svými potřebami a nákupním chováním - získá tak optimální portfolio svých zákazníků. Organizace by si měla zvolit pouze ty segmenty trhu, které je dlouhodobě schopna v souladu se svou strategií efektivně obsluhovat a dosahovat při tom dostatečného zisku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41454
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 47619


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vydláková_2017_dp.pdf 3.126Mb PDF View/Open None
vydláková_2017_op.pdf 1.322Mb PDF View/Open None
vydláková_2017_vp.doc 146.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account