Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol |
Autor: |
Zapletalová, Jitka
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na virální videa či kampaně vysokých škol, které používají vysoké školy pro propagaci. V teoretické části je popsán vývoj vysokých škol a marketingové řízení vysokých škol. Práce se věnuje také demografickému vývoji a komunikaci s cílovou skupinou. Hlavní část teorie popisuje virální marketing, formy virálního marketingu a virální video. V praktické části práce jsou uvedeny příklady virálních kampaní vysokých škol a jejich rozbor. V této části je také provedena analýza dotazníkového šetření, která je zaměřena na uchazeče o vysokoškolské studium a jejich povědomí o virálních kampaních vysokých škol, a následně také analýza rozhovoru s vybranými studenty, kteří zhodnotí vybrané virální kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41455
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47620
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet