Název: | Účinnost nástrojů podpory podnikání v médiích |
Autor: | Kruliš, Vladimír |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/41458 |
Datum: | 2010-07-14 |
Vydavatel: |
|
Počet stran: |
|
Dostupnost: | Bez omezení |
Abstrakt:
Tato disertační práci se zabývá tématem účinnosti nástrojů podpory podnikání v médiích. Téma práce je možné považovat za důležité, protože média mají silný vliv na dění ve společnosti. To dokládá také aktuální vytvoření Centra proti terorismu a hybridním hrozbám na Ministerstvu vnitra České republiky, které se zabývá i bojem proti zahraničním a domácím dezinformacím v médiích. Účinnost nástrojů podpory podnikání je chápáno ve vazbě na koncept 3E ve veřejné správě. V souladu se Zákonem o finanční kontrole je účinnost definována jako takové použití veřejných prostředků, které zajistí optimální míru dosažení cílů při plnění stanovených úkolů. Hlavním cílem mé disertační práce je navrhnout metodiku hodnocení účinnosti nástrojů podpory podnikání v médiích. Metodika je v této práci zobecněním řešení tří dílčích cílů, které byly naplňovány pro dva typy nástrojů podpory podnikání - investiční pobídky a klastrové organizace/klastry. Proto bylo pro dosažení hlavního cíle nutné splnit následující dílčí cíle:
Soubory | Velikost | Formát | Zobrazit | Popis |
---|---|---|---|---|
kruliš_2017_dp.pdf | 2.000Mb |
Zobrazit/ |
None | |
kruliš_2017_op.pdf | 2.111Mb |
Zobrazit/ |
None | |
kruliš_2017_vp.pdf | 668.0Kb |
Zobrazit/ |
None |