Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA |
Autor: |
Mach, Marek
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je propagovat veletrh STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA 2017 na internetu, konkrétně na platformě Skliku společnosti Seznam.cz, na Facebooku a na samotných webových stránkách společnosti ZLÍNEXPO. Teoretická část bude obsahovat marketingový a komunikační mix zaměřený na online reklamu. 2. kapitola bude zaměřena na veletrhy. Následující kapitoly budou zaměřeny a online reklamu, konkrétně pak na Skliku, Facebooku a skrze TYPO3 na webových stránkách veletrhu. Praktická část bude zaměřena na přípravu, tvorbu a správu reklamní kampaně na Skliku včetně vyhodnocení a podání návrhů na zlepšení kampaní pro další ročníky veletrhu. Práce bude také, v poslední kapitole, obsahovat SWOT analýzu internetové reklamy společnosti ZLÍNEXPO. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41476
|
Datum:
|
2017-03-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47649
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet