Rozšíření sales promotion značky ZetSet
Show full item record
No preview available
Title:
|
Rozšíření sales promotion značky ZetSet |
Author: |
Pastorčáková, Petra
|
Advisor: |
Vorlová, Růžena
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je vypracována na téma Rozšíření sales promotion značky ZetSet. Cílem této práce je rozšířit stávající sales promotion pro český trh, navrhnout jeho nástroje pro vstup na zahraniční trh a podpořit tak image značky. V teoretické části jsou popsány části komunikačního mixu a marketingové prostředí včetně metod pro jeho analýzu a podrobný popis sales promotion. Po praktické aplikaci Porterova modelu pěti sil, PEST analýzy a SWOT analýzy jsou navrženy možná rozšíření sales promotion značky ZetSet. V závěru je stanoven časový harmonogram a rozpočet těchto návrhů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41480
|
Date:
|
2017-03-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
47653
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account