Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům firmy TRADIX UH, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům firmy TRADIX UH, a.s. |
Autor: |
Končitíková, Dana
|
Vedoucí: |
Křižková, Jana
|
Abstrakt:
|
V mé bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu marketingového mixu služeb firmy TRADIX UH, a.s. Podnik se zabývá prodejem širokého sortimentu stavebních materiálů, stavební chemie, nářadí dorbné mechanizace a pracovních pomůcek. Hlavním cílem bakaléřské práce je důkladně analyzovat, poté zhodnotit současný marketingový mix služeb společnosti. Navrhnout řešení slabých stránek marketingového mixu služeb, které povedou ke zlepšení služeb podniku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4151
|
Datum:
|
2006-12-08 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4689
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet