Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům firmy TRADIX UH, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům firmy TRADIX UH, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům firmy TRADIX UH, a.s.
Autor: Končitíková, Dana
Vedoucí: Křižková, Jana
Abstrakt: V mé bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu marketingového mixu služeb firmy TRADIX UH, a.s. Podnik se zabývá prodejem širokého sortimentu stavebních materiálů, stavební chemie, nářadí dorbné mechanizace a pracovních pomůcek. Hlavním cílem bakaléřské práce je důkladně analyzovat, poté zhodnotit současný marketingový mix služeb společnosti. Navrhnout řešení slabých stránek marketingového mixu služeb, které povedou ke zlepšení služeb podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4151
Datum: 2006-12-08
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 4689


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
končitíková_2007_bp.pdfZablokované 987.3Kb PDF
končitíková_2007_vp.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
končitíková_2007_op.doc 38.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet