Návrh na zdokonalení komunikačního mixu firmy XY a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh na zdokonalení komunikačního mixu firmy XY a.s. |
Autor: |
Květáková, Jana
|
Vedoucí: |
Sukop, Jiří
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného komunikačního mixu společnosti HYUNDAI MOTOR ZLÍN a.s. a na základě zjištěných poznatků je navrženo zdokonalení komunikace a nové možnosti propagace. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Na základě vybrané odborné literatury, a to v teoretické části, jsou objasněny pojmy marketingové komunikace, jednotlivých nástrojů marketingového komunikačního mixu a analýz, které jsou podkladem pro praktickou část. V praktické části je představena firma HYUNDAI MOTOR ZLÍN a.s. a analyzovány její současné komunikační aktivity. Za pomoci situačních analýz (analýza trhu, SWOT) je ukázáno, jak je možno v budoucnu zlepšit komunikaci se zákazníkem. Závěrem jsou firmě navrženy nové možnosti propagace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41561
|
Datum:
|
2017-03-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47648
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet