Český film a reklama
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Český film a reklama |
Autor: |
Černý, Robert
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce analyzuje český filmový a reklamní průmysl po roce 2000, hledá mezi nimi souvislosti a snaží se z marketingového i filmařského pohledu najít východisko pro výrobu a exploataci filmového díla na českém trhu i v zahraničí. Věnuje se možnostem financování filmu prostřednictvím reklamy. Nastoluje také otázku, zda má stát podporovat filmové umění a v jaké výši, aby naplnil obsah pojmu "film je kulturní dědictví národa". |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4165
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2014
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4930
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet