Aplikace guerilla marketingu na vybrané projekty společnosti Petarda production, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Aplikace guerilla marketingu na vybrané projekty společnosti Petarda production, a.s. |
Autor: |
Kvapilová, Alena
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Práce byla napsána pod heslem neustálých změn doprovázejících i marketing. Proto bylo jako téma bakalářské práce zvoleno téma guerilla marketing. V práci byly uvažovány všechny moderní trendy a způsoby uvažování v této sféře marketingu. Bylo také zmíněno, že pro svět není guerilla marketing ničím novým, ale že v našich podmínkách se s tímto pojmem setkáváme velmi zřídka. Bylo také upozorněno na fakt, že guerilla marketing je často spojován s příliš nekorektními marketingovými kampaněmi. Cílem této práce bylo ukázat, že guerilla marketing není jen pro ty nejodvážnější, ale že je vhodný pro každou kampaň. Toto bylo doloženo jeho aplikací na dva zcela se odlišující projekty společnosti Petarda production, a.s. Bylo také provedeno doporučení spolu s nákladovou a rizikovou analýzou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4168
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6833
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet