An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Autor: Drienková, Zuzana
Vedoucí: Mikeska, Martin
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou aktuální spokojenosti zákazníků v kamenné prodejně společnosti Vinařství V & M Zborovský, v.o.s. Práce je rozdělena do dvou částí. První část, která je teoretická, je zaměřená na zákazníka a jeho důležitost pro společnost. Dále se zde také zabývám zákaznickou spokojeností, jejím sledováním, marketingovým mixem a marketingovým výzkumem. V praktické části se zaměřuji na charakteristiku společnosti, metodiku výzkumu a samotnou analýzu aktuální spokojenosti zákazníků. V závěru bakalářské práce jsou popsány doporučení a návrhy, které by měly pomoct ke zvýšení zákaznické spokojenosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41801
Datum: 2017-11-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 49384


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
drienková_2018_dp.pdf 4.010Mb PDF Zobrazit/otevřít None
drienková_2018_op.doc 85.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
drienková_2018_vp.doc 50.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet