An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s |
Autor: |
Drienková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Mikeska, Martin
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou aktuální spokojenosti zákazníků v kamenné prodejně společnosti Vinařství V & M Zborovský, v.o.s. Práce je rozdělena do dvou částí. První část, která je teoretická, je zaměřená na zákazníka a jeho důležitost pro společnost. Dále se zde také zabývám zákaznickou spokojeností, jejím sledováním, marketingovým mixem a marketingovým výzkumem. V praktické části se zaměřuji na charakteristiku společnosti, metodiku výzkumu a samotnou analýzu aktuální spokojenosti zákazníků. V závěru bakalářské práce jsou popsány doporučení a návrhy, které by měly pomoct ke zvýšení zákaznické spokojenosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41801
|
Datum:
|
2017-11-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
49384
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet