Teorie mysli u dětí předškolního věku v tradičním a alternativním vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Teorie mysli u dětí předškolního věku v tradičním a alternativním vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Teorie mysli u dětí předškolního věku v tradičním a alternativním vzdělávání
Autor: Stavjaňová, Nataša
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje problematice teorie mysli u dětí předškolního věku, kdy teoretická část nejprve charakterizuje dítě předškolního věku z hlediska vývojové psychologie, především jeho kognitivního vývoje spolu s procesem socializace. Druhá kapitola objasňuje termín teorie mysli, zabývá se vývojem teorie mysli u dětí předškolního věk a jeho vlivu na učení, okolnostmi, jež působí na schopnost teorie mysli u dětí a způsoby jejich zkoumání Třetí kapitola je věnována objasnění termínů tradiční a alternativní vzdělávání, zabývá se systémy a pedagogickými zásadami těchto typů vzdělávání, představuje také jednotlivé typy alternativního vzdělávání. Cíle praktické části je prostřednictvím testovacích úkolů zjistit úroveň schopností teorie mysli u pěti letých dětí a porovnat, zda existují rozdíly v teorii mysli mezi dětmi, které navštěvují mateřskou školu s tradičním edukačním program a alternativním edukačním programem. Zjištěná úroveň teorie mysli je dále porovnávána v kognitivních úlohách, emocionálních úlohách a úlohách prvního a druhého řádu zjišťování teorie mysli, v závislosti na jednotlivých typech vzdělávání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41822
Datum: 2017-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49407


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
stavjaňová_2018_dp.pdf 3.987Mb PDF Zobrazit/otevřít None
stavjaňová_2018_op.docx 18.26Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
stavjaňová_2018_vp.docx 18.10Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet