Genderová identita v českých médiích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Genderová identita v českých médiích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Genderová identita v českých médiích
Autor: Balarinová, Michaela
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: V současné době se na formování genderové identity podílejí média, která jsou pod tlakem marketingu a zadavatelů inzerce. S tvorbou genderových identity souvisí teorie mediální konstrukce reality a teorie vzorů. Nedokonalý a za-staralý patriarchální systém nedokázal reagovat na ženskou emancipaci, proto se 20. století objevuje pojem krize mužské identity. Možné řešení se objevilo v konceptu nového muže. Z něj vycházejí i dvě marketingové konstrukce mužské identity - metrosexuál a později übersexuál. Obě tyto konstrukce se promítají do současných mužských časopisů, a to jak do redakčního obsahu, tak i reklamních apelů v inzerátech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4204
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4888


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
balarinová_2007_dp.pdf 1.313Mb PDF Zobrazit/otevřít
balarinová_2007_vp.doc 61Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
balarinová_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet