Analýza způsobu získání nové klientely pivovaru Vŕšky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza způsobu získání nové klientely pivovaru Vŕšky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza způsobu získání nové klientely pivovaru Vŕšky
Autor: Gašpierik, Branislav
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Bakalárska práca je zameraná na analýzu spôsobu získania novej klientely pivovaru Vŕšky, pričom sa delí do dvoch častí, a to na teoretickú a praktickú. V rámci teoretickej časti boli spracované poznatky a informácie z odbornej literatúry o histórii pivovarníctva, marketingu, marketingovej komunikácie, marketingových analýz a o konkurencieschopnosti spoločnosti. Praktická časť sa skladá z predstavenia pivovaru Vŕšky a analytickej časti, ktorá obsahuje marketingové analýzy a analýzu konkurencieschopnosti súčasného stavu, spolu s vypracovaným dotazníkom o povedomí pivovaru medzi verejnosťou. Na základe výsledkov prevedených analýz bolo odporučené zamerať sa na získanie novej klientely v meste Bytča, ktorá sa nachádza v tesnej blízkosti pivovaru a potenciálne tvorí veľmi širokú a novú kúpnu silu. V oblasti marketingovej komunikácie bolo odporučené zamerať sa viac na elektronické média a investovať do lepšej seba prezentácie pivovaru. Všetky odporúčania boli podrobené časovej, nákladovej a rizikovej analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42131
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49875


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
gašpierik_2018_dp.pdf 6.307Mb PDF Zobrazit/otevřít None
gašpierik_2018_op.docx 21.73Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
gašpierik_2018_vp.docx 26.36Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet