Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě
Autor: Hosťovecká, Simona
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: V tejto bakalárskej práci je riešená problematika online marketingu so zameraním na sociálne siete. V práci sú rozobrané teoretické poznatky o nástrojoch online marketingu, ich analýza a sociálne siete. V druhej časti boli tieto poznatky aplikované do praxe. V tejto práci je zanalyzovaný online marketing a komunikácia na sociálnych sieťach danej firmy a konkurencie. V rámci tohto riešenia boli využité online analytické nástroje ako Google Analytics, Screming Frog, Zoomsphere. Facebook Insights či Mailchimp. Na základe výsledkov týchto analýz boli v tejto práci navrhnuté riešenia zistených nedostatkov a stratégia pre komunikáciu na sociálnych sieťach. Výsledky tejto práce potom umožňujú firme optimalizovať online marketingové nástroje a tým zefektívniť celkovú marketingovú komunikáciu spoločnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42135
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 49880


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hosťovecká_2018_dp.pdf 7.174Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hosťovecká_2018_op.docx 27.79Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hosťovecká_2018_vp.docx 22.13Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet