Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě |
Autor: |
Hosťovecká, Simona
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
V tejto bakalárskej práci je riešená problematika online marketingu so zameraním na sociálne siete. V práci sú rozobrané teoretické poznatky o nástrojoch online marketingu, ich analýza a sociálne siete. V druhej časti boli tieto poznatky aplikované do praxe. V tejto práci je zanalyzovaný online marketing a komunikácia na sociálnych sieťach danej firmy a konkurencie. V rámci tohto riešenia boli využité online analytické nástroje ako Google Analytics, Screming Frog, Zoomsphere. Facebook Insights či Mailchimp. Na základe výsledkov týchto analýz boli v tejto práci navrhnuté riešenia zistených nedostatkov a stratégia pre komunikáciu na sociálnych sieťach. Výsledky tejto práce potom umožňujú firme optimalizovať online marketingové nástroje a tým zefektívniť celkovú marketingovú komunikáciu spoločnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42135
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
49880
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet