Analýza poskytovaných služeb Grandhotelu Tatra
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza poskytovaných služeb Grandhotelu Tatra |
Autor: |
Šilerová, Barbora
|
Vedoucí: |
Vaněk, Miloslav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb v Grandhotelu Tatra. Cílem práce je analyzovat a následně vyhodnotit úroveň stávajících služeb. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Obsahem teoretické části je literární rešerše vztahující se kcestovnímu ruchu, marketingu cestovního ruchu, hotelnictví, hotelovým službám a analytickým metodám. Praktická část je věnována charakteristice Grandhotelu Tatra včetně jeho služeb a analýze hotelových služeb prostřednictvím SWOT analýzy, analýzy konkurence a dotazníkového šetření. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření jsou v závěru navržena doporučení vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42167
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
49931
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet