Analýza spokojenosti zákazníků firmy Chocolaterie Chapeau, s.r.o
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Chocolaterie Chapeau, s.r.o |
Autor: |
Výchopňová, Adéla
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků čokoládovny ve Vizovicích. Cílem práce je zanalyzovat současný stav spokojenosti zákazníků pomocí dotazníkového šetření a navrhnout opatření pro zvýšení spokojenosti.Teoretická část se zabývá definováním základních pojmů související s problematikou spokojenosti zákazníků, řízení vztahů se zákazníky a poznatky týkající se marketingového výzkumu. V praktické části je charakterizována společnost, které se analyzování týká, a dále je provedena analýza pomocí dotazníkového šetření. V závěru práce jsou navržena určitá opatření, která by mohla pomoci ke zlepšení spokojenosti zákazníků dané prodejny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42221
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50011
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet