Analýza spokojenosti zákazníků firmy Chocolaterie Chapeau, s.r.o

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy Chocolaterie Chapeau, s.r.o

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků firmy Chocolaterie Chapeau, s.r.o
Autor: Výchopňová, Adéla
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků čokoládovny ve Vizovicích. Cílem práce je zanalyzovat současný stav spokojenosti zákazníků pomocí dotazníkového šetření a navrhnout opatření pro zvýšení spokojenosti.Teoretická část se zabývá definováním základních pojmů související s problematikou spokojenosti zákazníků, řízení vztahů se zákazníky a poznatky týkající se marketingového výzkumu. V praktické části je charakterizována společnost, které se analyzování týká, a dále je provedena analýza pomocí dotazníkového šetření. V závěru práce jsou navržena určitá opatření, která by mohla pomoci ke zlepšení spokojenosti zákazníků dané prodejny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42221
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 50011


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
výchopňová_2018_dp.pdf 2.837Mb PDF Zobrazit/otevřít None
výchopňová_2018_op.docx 22.74Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
výchopňová_2018_vp.docx 22.11Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet