Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost
Autor: Tagani, Ared
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Následující práce si klade za cíl poskytnout p..ehled o digitálním marketingu, pocínaje jeho definicí a nejvýznamnejšími rozdíly mezi tradicním marketingem. Duraz je kladen na duležitost internetu a jeho dopad na marketing. Po zpracování teoretických informací bude zaveden požadovaný prvek pro vytvo..ení strategie digitálního marketingu pro spuštení, které se snaží proniknout na albánský trh. Shaka Zulu je dotycná spolecnost, která se s výrobní ..adou biologických kosmetických p..ípravku pokouší zahájit svou cinnost v ruzných balkánských zemích. Po úspešném hospodá..ském cyklu v ..ecku se tato spolecnost rozhodla využít internet jako hlavní a nejlevnejší prost..edek pro vytvo..ení stability a zvýšení povedomí o znacce na trhu. Tato práce se skládá ze 3 hlavních prvku: - Poskytování teoretického p..ehledu, na kterém budu zakládat muj projekt výzkumu a internetové strategie. -Analýza trhu a také spolecnost, která by poskytla pot..ebné informace o povedomí o znacce a online strategii. - Podrobení navrhované strategie analýze nákladu a casu
URI: http://hdl.handle.net/10563/42252
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management and Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 50051


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tagani_2018_dp.pdf 1.824Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tagani_2018_op.docx 22.84Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tagani_2018_vp.docx 22.80Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet