Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost |
Autor: |
Tagani, Ared
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Následující práce si klade za cíl poskytnout p..ehled o digitálním marketingu, pocínaje jeho definicí a nejvýznamnejšími rozdíly mezi tradicním marketingem. Duraz je kladen na duležitost internetu a jeho dopad na marketing. Po zpracování teoretických informací bude zaveden požadovaný prvek pro vytvo..ení strategie digitálního marketingu pro spuštení, které se snaží proniknout na albánský trh. Shaka Zulu je dotycná spolecnost, která se s výrobní ..adou biologických kosmetických p..ípravku pokouší zahájit svou cinnost v ruzných balkánských zemích. Po úspešném hospodá..ském cyklu v ..ecku se tato spolecnost rozhodla využít internet jako hlavní a nejlevnejší prost..edek pro vytvo..ení stability a zvýšení povedomí o znacce na trhu. Tato práce se skládá ze 3 hlavních prvku: - Poskytování teoretického p..ehledu, na kterém budu zakládat muj projekt výzkumu a internetové strategie. -Analýza trhu a také spolecnost, která by poskytla pot..ebné informace o povedomí o znacce a online strategii. - Podrobení navrhované strategie analýze nákladu a casu |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42252
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management and Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
50051
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet