Vliv dětí na spotřebitelské chování v rodině

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv dětí na spotřebitelské chování v rodině

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv dětí na spotřebitelské chování v rodině
Autor: Bodnarová, Nadija
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Tématem této práce je zkoumání vlivu dětí na spotřebitelské chování v rodině. Cílem práce je zjištění faktorů, jenž formují spotřebitelské chování rodiny a identifikace míry vlivu a působení dítěte na nákupní rozhodnutí rodičů. Jako cílová skupina byli zvoleni rodiče a děti ve věku 6-10 let. V teoretické části jsou zpracována teoretická východiska problematiky chování spotřebitele. Pozornost je věnována modelům vnímání spotřebitele a predispozicím ke spotřebnímu jednání, dále pak rodině jako modelu spotřebitelského chování a v neposlední řadě charakteristice vývoje dítěte jako spotřebitele a jeho role ve spotřebitelském chování rodiny. Praktická část se zabývá analýzou výsledků výzkumu zaměřeného na interakci rodiče a dítěte při spotřebitelském chování. Výzkum proběhl pomocí individuálních rozhovorů, které probíhaly vždy s rodičem a dítětem z oslovených rodin. Projektová část se pak zabývá implementací zjištěných dat a návrhem komunikační strategie sociální kampaně "A jak to vidí vaše děti?" pro organizaci Dům dětí a mládeže Olomouc.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42403
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 50265


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bodnarová_2018_dp.zip 312.7Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bodnarová_2018_op.doc 117Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bodnarová_2018_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet