Prvotní prvky reklamy, užívané v antickém Řecku a Římě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Prvotní prvky reklamy, užívané v antickém Řecku a Římě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Prvotní prvky reklamy, užívané v antickém Řecku a Římě
Autor: Diviš, Luboš
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou počátků reklamních forem v antickém Řecku a Římě. Cílem této práce je zjistit, zda je možné rozšířit teorii 4V. Dalším cílem je formulovat doporučení pro změnu současné reklamní praxe za využití metod využívaných ve zkoumaném období. V praktické a projektové části práce jsou použity, historická analý-za, komparativní analýza a sekundární analýza odborných dokumentů. Na základě analý-zami získaných dat, je formulován závěr práce. Tato diplomová práce doporučuje současné reklamní praxi, podle vzoru antické reklamy, užívat minimalističtější reklamní sdělení ori-entované přímo na výrobek či službu. V práci bylo dále zjištěno, že je možné rozšířit stáva-jící teorii 4V o jeden další element, reklamu pomocí word of mouth, a formulovat tak teorii 5V
URI: http://hdl.handle.net/10563/42419
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 50282


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
diviš_2018_dp.pdf 2.464Mb PDF Zobrazit/otevřít None
diviš_2018_op.doc 163.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
diviš_2018_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet