Koncepce a význam loga z pohledu brandingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Koncepce a význam loga z pohledu brandingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Koncepce a význam loga z pohledu brandingu
Autor: Hadašová, Michaela
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou vzniku loga a jeho významem v rámci brandingu. V teoretické části práce se autorka věnuje základní teorii brandingu, značce, a především se zaměřuje na význam a funkci logo a průběh jeho tvorby. V rámci praktické části práce je proveden kvalitativní výzku založený na sémiotické analýze vybraných log a individuálních hloubkových rozhovorech. Při nich autorka zjišťuje míru vybavování log známých značek respondenty, a také jejich subjektivní hodnocení konkrétních log ve vztahu ke značce. Cílem práce je vyvodit východiska pro vznik loga vycházející z primárních i sekundárních šetření a klientského briefu a zpracovat návrh nového loga pro vybranou značku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42423
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 50288


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hadašová_2018_dp.pdf 8.755Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hadašová_2018_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hadašová_2018_vp.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet