Efektivní komunikace mezi marketingovými pracovníky a grafickými designéry
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivní komunikace mezi marketingovými pracovníky a grafickými designéry |
Autor: |
Hrnčířová, Dominika
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá efektivitou komunikace mezi studenty grafických oborů a marketingové komunikace, kteří jsou zapojeni do předmětu Komunikační agentura, zkráceně KOMAG, na univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Práce popisuje parametry interní komunikace v komunikačních agenturách. Zkoumá vliv teoretické znalosti na efektivitu praxe, rozdělení zodpovědnosti nebo znalost terminologie a její následné použití. Důležitým faktorem je pohled na komunikaci obou zainteresovaných stran, studentů grafických oborů a marketingových komunikací. Na jejich pocit komfortu, vnímání komunikace a znalost terminologie se soustředí provedený výzkum pomocí hloubkových rozhovorů. V projektové části je na základě závěrů z analýzy výzkumu navržena příručka pro marketingově orientované studenty předmětu Komunikační agentura, která rozebírá pravidla v komunikaci při tvorbě vizuálních výstupů projektu. Zaměření projektu je podpořeno dodatečným rozhovorem s vedoucím Komunikační agentury. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42424
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50290
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet