Komunikační strategie při rebrandingu značky Capri-Sun
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie při rebrandingu značky Capri-Sun |
Autor: |
Krhánek, Ondřej
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvoření ideální strategie pro celý proces rebrandingu a změny názvu značky Capri-Sun. K tomu je zapotřebí provést analýzu stávající situace, určit momentální pozici na trhu a vnímání značky. Dále definovat cílové skupiny a profil zákazníka, pomocí výzkumů zjistit klíčové aspekty v rozhodování zákazníka o nákupu, hlavní asociace spojené s produktem a na základě toho zvolit optimální formu komunikačního mixu. Vý-stupem práce bude podrobný a kompletní komunikační plán pro období rebrandingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42430
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
50301
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet