Employer branding softwarové firmy B2A

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Employer branding softwarové firmy B2A

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Employer branding softwarové firmy B2A
Autor: Morcinková, Marie
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato práce je motivovaná aktuálním nedostatkem IT odborníků na českém trhu. Velká poptávka po IT odbornících a jejich nízký počet jim nabízí svobodu ve výběru firmy, pro kterou chtějí pracovat. Firmy proto začínají vymýšlet různé firemní benefity ve snaze odlišit se a zatraktivnit. Tato práce je založená na spolupráci se zlínskou softwarovou agenturou B2A Software Development, s.r.o., která na trhu působí teprve od roku 2013. Vzhledem ke zostřené konkurenci v boji o talentované IT odborníky začíná tato agentura vnímat potřebu odlišit se a vytvořit silnou atraktivní značku zaměstnavatele, která jim pomůže získat kvalitní pracovní sílu. Tato práce aplikuje teorii budování značky a vytváří díky ní návrh komuni-kační strategie cílené na stávající i potenciální zaměstnance. Mezi hlavní metody práce patří rešerše poznatků z české i cizojazyčné odborné literatury zabývající se budováním značky zaměstnavatele a pracovní motivací člověka. V praktic-ké části jsou analyzovány: interní hloubkové rozhovory se stávajícími zaměstnanci B2A, hloubkový rozhovor s hlavním manažerem B2A, Petrem Kubíčkem, a hloubkové rozho-vory s potenciálními zaměstnanci. Projektová část spojuje poznatky z obou předchozích částí. Představuje optimální komu-nikaci značky B2A za účelem vytvoření atraktivní a snadno odlišitelné značky na trhu práce, která má za cíl zvýšit šanci B2A získat kvalitní talenty do firmy, snížit jejich výda-je na nábor nových zaměstnanců a zvýšit angažovanost a loajalitu stávajících zaměstnan-ců. Pro správné nastavení strategie značky zaměstnavatele B2A je nutné zodpovědět vý-zkumnou otázku, která zní: Jaké jsou motivační faktory IT odborníků při výběru firmy?
URI: http://hdl.handle.net/10563/42439
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 50314


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
morcinková_2018_dp.pdf 4.961Mb PDF Zobrazit/otevřít None
morcinková_2018_op.doc 156.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
morcinková_2018_vp.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet