Employer branding softwarové firmy B2A
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Employer branding softwarové firmy B2A |
Autor: |
Morcinková, Marie
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato práce je motivovaná aktuálním nedostatkem IT odborníků na českém trhu. Velká poptávka po IT odbornících a jejich nízký počet jim nabízí svobodu ve výběru firmy, pro kterou chtějí pracovat. Firmy proto začínají vymýšlet různé firemní benefity ve snaze odlišit se a zatraktivnit. Tato práce je založená na spolupráci se zlínskou softwarovou agenturou B2A Software Development, s.r.o., která na trhu působí teprve od roku 2013. Vzhledem ke zostřené konkurenci v boji o talentované IT odborníky začíná tato agentura vnímat potřebu odlišit se a vytvořit silnou atraktivní značku zaměstnavatele, která jim pomůže získat kvalitní pracovní sílu. Tato práce aplikuje teorii budování značky a vytváří díky ní návrh komuni-kační strategie cílené na stávající i potenciální zaměstnance. Mezi hlavní metody práce patří rešerše poznatků z české i cizojazyčné odborné literatury zabývající se budováním značky zaměstnavatele a pracovní motivací člověka. V praktic-ké části jsou analyzovány: interní hloubkové rozhovory se stávajícími zaměstnanci B2A, hloubkový rozhovor s hlavním manažerem B2A, Petrem Kubíčkem, a hloubkové rozho-vory s potenciálními zaměstnanci. Projektová část spojuje poznatky z obou předchozích částí. Představuje optimální komu-nikaci značky B2A za účelem vytvoření atraktivní a snadno odlišitelné značky na trhu práce, která má za cíl zvýšit šanci B2A získat kvalitní talenty do firmy, snížit jejich výda-je na nábor nových zaměstnanců a zvýšit angažovanost a loajalitu stávajících zaměstnan-ců. Pro správné nastavení strategie značky zaměstnavatele B2A je nutné zodpovědět vý-zkumnou otázku, která zní: Jaké jsou motivační faktory IT odborníků při výběru firmy? |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42439
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50314
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet