Interní firemní komunikace jako součást corporate identity
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interní firemní komunikace jako součást corporate identity |
Autor: |
Bednářová, Helena
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou interní firemní komunikace ve společnosti Veletrhy Brno, a.s. Stručně je zde popsán firemní profil, blíže jsou specifikovány formy a nástroje, které firma využívá ke své interní komunikaci. Prostřednictvím marketingového výzkumu budou potvrzeny či vyvráceny předem stanovené hypotézy a následně navrhnutý realizovatelný projekt na zlepšení vnitrofiremní komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4244
|
Datum:
|
2007-04-19 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4890
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet