Návrh komunikační kampaně pro generaci Y ve vztahu ke zdravému životnímu stylu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh komunikační kampaně pro generaci Y ve vztahu ke zdravému životnímu stylu |
Autor: |
Strašilová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá tématem chování generace Y ve Zlínském kraji ve vztahu ke zdravému životnímu stylu. Teoretická část obsahuje teoretický základ pro zpracování praktické části a pro pochopení dané problematiky. Je zde vymezena generace Y jakožto cílová skupina a její charakteristiky a preference při nákupu. Dále jsou v teoretické části objasněny pojmy, které se vztahují ke spotřebitelskému chování, nákupnímu rozhodovacímu procesu a zdravému životnímu stylu. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření a focus group a jejich vyhodnocení. Vypracována je také analýza konkurence. V projektové části je navržena komunikační kampaň pro restauraci XY za účelem oslovení cílové skupiny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42450
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
50330
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet