Virální video jako nástroj posilující znalost značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Virální video jako nástroj posilující znalost značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Virální video jako nástroj posilující znalost značky
Autor: Albrechtová, Eva
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Internetová televize Stream.cz se dlouhodobě potýká s nedostatečnou znalostí své značky. Její diváci mají větší povědomí o jednotlivých tvůrcích, event. pořadech a seriálech, aniž by byli schopni identifikovat, s jakým médiem jsou spjati. Nežádoucí status quo je důvodem ke změně, a to vytvořením tzv. "umbrella brandu", který zastřeší videoprodukci této VOD služby. K posunu ve vnímání značky má přispět navrhovaná kampaň vycházející z předchozího úspěchu tří na sobě nezávislých videí, jež se po svém zveřejnění stala pasivně virální. Jejím záměrem je spontánní šíření účelově napodobit a využít aktivně virální video jako nástroj marketingové komunikace. Stěžejní je s uplatněním metod kvalitativního výzkumu najít teoretický algoritmus eliminující nepředvídatelnost šíření virálu a podporující řízenost procesu i jeho stanové cíle. Jeho definice je tématem diplomové práce Virální video jako nástroj posilující znalost značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42457
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50340


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
albrechtová_2018_dp.pdf 4.261Mb PDF Zobrazit/otevřít None
albrechtová_2018_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
albrechtová_2018_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet