Analýza softwaru pro projektové řízení v marketingových komunikacích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza softwaru pro projektové řízení v marketingových komunikacích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza softwaru pro projektové řízení v marketingových komunikacích
Autor: Beránek, Patrik
Vedoucí: Šviráková, Eva
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá výběrem vhodného softwaru, pomocí kterého by profesionálové na volné noze v oboru marketingových komunikacích mohli efektivně řídit své projekty. Teoretická část se věnuje základům problematiky. Vysvětluje důležité pojmy, metody a přístupy. Popisuje základní funkce dostupné u softwaru pro řízení projektů. Dále se zabývá popisem cílové skupiny pro pochopení organizace její práce. Na začátku praktické části se autor věnoval analýze nabídky softwarových nástrojů pro řízení projektů v marketingových komunikacích. Dále byly provedeny hloubkové rozhovory s nezávislými profesionály z daného oboru. Na základě informací zjištěných od cílové skupiny byly definovány požadavky na funkcionality a další kritéria, které by měl ideální software splňovat. V projektové části se vycházelo z poznatků zjištěných v praktické části. Na základě potřeb a s ohledem na charakter práce cílové skupiny byl navržen nejvhodnější software pro projektové řízení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42459
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 50342


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
beránek_2018_dp.pdf 3.244Mb PDF Zobrazit/otevřít None
beránek_2018_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
beránek_2018_vp.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet