Analýza softwaru pro projektové řízení v marketingových komunikacích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza softwaru pro projektové řízení v marketingových komunikacích |
Autor: |
Beránek, Patrik
|
Vedoucí: |
Šviráková, Eva
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá výběrem vhodného softwaru, pomocí kterého by profesionálové na volné noze v oboru marketingových komunikacích mohli efektivně řídit své projekty. Teoretická část se věnuje základům problematiky. Vysvětluje důležité pojmy, metody a přístupy. Popisuje základní funkce dostupné u softwaru pro řízení projektů. Dále se zabývá popisem cílové skupiny pro pochopení organizace její práce. Na začátku praktické části se autor věnoval analýze nabídky softwarových nástrojů pro řízení projektů v marketingových komunikacích. Dále byly provedeny hloubkové rozhovory s nezávislými profesionály z daného oboru. Na základě informací zjištěných od cílové skupiny byly definovány požadavky na funkcionality a další kritéria, které by měl ideální software splňovat. V projektové části se vycházelo z poznatků zjištěných v praktické části. Na základě potřeb a s ohledem na charakter práce cílové skupiny byl navržen nejvhodnější software pro projektové řízení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42459
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50342
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet