Employer branding na generaci Y
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Employer branding na generaci Y |
Autor: |
Klusoň, Jan
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Cílem mé diplomové práce je zjištění vlivu Employer Brandingu na generaci Y a zdali existuje univerzální návod na tvorbu takovéto efektivní komunikace, která bude cílená na danou generaci. Mileniálové se liší od předchozích generací a komunikace na ně je velmi specifická. V úvodu se práce zaměřuje především na definování generace Y, jejich uvažo-vání, jak se liší od předchozích generací, jaký komunikační obsah konzumují a skrze jaká média. V praktické části se práce věnuje analýze dat společnosti Universum, které stano-vují výchozí situaci pro následovný průzkum. Ten je pak hlavním přínosem dané práce. Byl realizován kvalitativní i kvantitativní průzkum mezi generací Y, který odhaluje klíčové atributy na základě kterých, si mileniálové vybírají zaměstnavatele a jak a skrze jaké medi-ální kanály vnímají náborovou komunikaci jednotlivých zaměstnavatelů. Projektovou částí práce je pak návrh komunikace na efektivní budování atraktivní značky na generaci Y pro společnost Proudly. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42470
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
50360
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet