Marketingová komunikace města Hodonína

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace města Hodonína

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace města Hodonína
Autor: Kotásková, Petra
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na návrh komunikační strategie města Hodonína. Její obsah je přehledně rozdělen do tří částí, teoretické, praktické a projektové. Teoretická část přináší základní přehled týkající se marketingu ve veřejné správě a teorie marketingových komunikací. Prostor je věnován také základům marketingového výzkumu, který je aplikován v následující části. Obsahem praktické části je konkrétní uplatnění teoretických poznatků na příkladu města Hodonína. Kromě analýzy prvků komunikačního mixu jsou zde přehledně popsány souvislosti týkající se vnitřního a vnějšího prostředí města. Hlavní část poté spočívá v realizaci a vyhodnocení kvalitativního výzkumu, z jehož výsledků vychází projektová část. Návrh projektu je závěrečnou kapitolou práce. Kromě možností jak zefektivnit stávající nástroje komunikačního mixu obsahuje také časový plán realizace jednotlivých opatření. Součástí je rovněž nákladová analýza, včetně zhodnocení možných rizik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42471
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50364


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kotásková_2018_dp.pdf 5.680Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kotásková_2018_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kotásková_2018_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet