Budování značky pro generaci Millennials
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování značky pro generaci Millennials |
Autor: |
Macháček, Jakub
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se bude zabývat analýzou generace Millennials, a jejími specifickými vlastnostmi, důležitými pro budování brandu společnosti Samsung. Pomocí teoretických znalostí, čerpaných především z odborné literatury (tištěné i online) vydefinujeme zá-kladní metodologii práce. V praktické části se budeme věnovat výzkumu dané problema-tiky, jehož závěry by měly vést ke zodpovězení základních výzkumných otázek a tvorbě komunikačního mixu pro společnost Samsung pro projektovou část. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42478
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50373
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet