Antikonzumerismus nové formy spotřebitelského chování

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Antikonzumerismus nové formy spotřebitelského chování

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Antikonzumerismus nové formy spotřebitelského chování
Autor: Písecký, Lukáš
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Diplomová práca je zameraná na skúmanie a priblíženie novej formy spotrebiteľského správania, antikonzumerizmu, opakom konzumného spôsobu správania. Práca sa zameriava predovšetkým na súvis tejto formy správania a vybraného, ekologicky orientovaného produktu. Teoretická časť identifikuje špecifiká tejto formy správania, charakterizuje motivačné štruktúry vedúce k jeho prejavom, popisuje jej prínosy a hrozby pre dosiahnutie obchodných cieľov. Praktická časť pozoruje do akej miery sa toto správanie v súčasnosti prejavuje na našom území a vo vybranom tržnom segmente. Kvantitatívnym výskumom sme zistili dopad antikonzumného správania na vybraný podnikateľský zámer a vyvodili sme z neho súbor poznatkov, ktoré sú využité v projektovej časti. Projektová časť navrhuje predajnú stratégiu pre konkrétny podnikateľský zámer s cieľom o transformáciu antikonzumného a konzumného správania na správanie orientované na zelený alternatívny konzum.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42481
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50378


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
písecký_2018_dp.zip 1.509Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
písecký_2018_op.doc 123.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
písecký_2018_vp.doc 119Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet