Projekt marketingového plánu prodejen sítě EURONICS ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu prodejen sítě EURONICS ve Zlíně |
Autor: |
Kasl, Tomáš
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vypracovat marketingový plán pro prodejny sítě Euronics ve Zlíně na rok 2008. V analytické části práce jsou zpracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, vypracován a vyhodnocen dotazník, vypracována BCG matice, marketingový mix, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza a analýza souvislostí. Informace získané v analytické části jsou využity pro vypracování projektu marketingového plánu. Plán je podroben časové, nákladové a rizikové analýze a zhodnocen z pohledu efektivity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4251
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
5105
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet