Projekt marketingového plánu prodejen sítě EURONICS ve Zlíně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu prodejen sítě EURONICS ve Zlíně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu prodejen sítě EURONICS ve Zlíně
Autor: Kasl, Tomáš
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vypracovat marketingový plán pro prodejny sítě Euronics ve Zlíně na rok 2008. V analytické části práce jsou zpracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, vypracován a vyhodnocen dotazník, vypracována BCG matice, marketingový mix, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza a analýza souvislostí. Informace získané v analytické části jsou využity pro vypracování projektu marketingového plánu. Plán je podroben časové, nákladové a rizikové analýze a zhodnocen z pohledu efektivity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4251
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 5105


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kasl_2007_dp.pdf 1.213Mb PDF Zobrazit/otevřít
kasl_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kasl_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet