Role sociálních sítí v komunikaci vybraných hudebních festivalů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Role sociálních sítí v komunikaci vybraných hudebních festivalů |
Autor: |
Kinc, Michal
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na komunikaci hudebních festivalů Colours of Ostrava, Mácháč Festival a Tomorrowland na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube. Cílem bakalářské práce je zanalyzovat jakou roli zastávají sociální sítě v komunikaci vybraných hudebních festivalů Teoretická část bakalářské práce se zabývá definováním významu pojmů spojené se sociálními sítěmi a hudebními festivaly. V praktické části jsou vybrané hudební festivaly představeny. Následně jsou zpracována data z realizované analýzy přidávaných příspěvků vybranými hudebními festivaly na sociální sítě v lednu 2018. Sekundární data byla převzata z již dříve realizovaných výzkumů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42558
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50497
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet