Krizová komunikace společnosti Baron Computer
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Krizová komunikace společnosti Baron Computer |
Autor: |
Krejsová, Pavla
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se věnuje krizové komunikaci společnosti Baron Computer. Klade si za základní cíl identifikovat krizové události, které mohou společnost potkat či potkaly a najít pro ně správné řešení. Teoretická část vychází z oborné literatury a zabývá se základní de-finicí pojmu Public relations jako celku. V druhé části se zaměřuje na samotnou krizovou komunikaci, příčiny krizí, základní strategie a zásady správné krizové komunikace. Prak-tická část se již zabývá konkrétní krizovou situací, se kterou se společnost Baron Computer v minulosti potýkala. Analyzuje řešení této situace a navrhuje další možná řešení podob-ných situací do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42562
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50501
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet