Ambientní média a jejich efektivita
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Ambientní média a jejich efektivita |
Autor: |
Marek, Vojtěch
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou ambientních médií a jejich efektivity. Cílem práce je analyzovat ambientní média z hlediska daných respondentů a porovnat jejich dů-vody pro daná stanoviska. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k tématu, přičemž jsou analyzovány také vztahy mezi nimi. V praktické části jsou pak, podle předem zvolených kritérií, uvedeny příklady ambientu z praxe. Dále jsou zde aplikovány výzkumy formou skupinových diskuzí a dotazníkového šetření, s jejichž pomocí budou zodpovězeny a zhodnoceny výzkumné otázky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42568
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
50509
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet