Vyhodnocení vánoční kampaně na ZOOTu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vyhodnocení vánoční kampaně na ZOOTu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vyhodnocení vánoční kampaně na ZOOTu
Autor: Pilátová, Karolína
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá zhodnocením vánoční kampaně společnosti ZOOT, největším českým online obchodem s módou a s více než 300 značkami z celého světa. ZOOT je jedinečný koncept, který kombinuje to nejlepší z online a offline světa do rychle rostoucí oblíbené značky. V rámci teoretické části práce jsou definována základní teoretická východiska marketingu, popisuje pravidla korporátni identity, vysvětluje pojem značka a její význam a objasňuje význam povědomí značky. Cílem praktické části je odpovědět na definované otázky prostřednictvím kvalitativního dotazování. Průzkumy jsou tematicky zaměřené na vánoční kampaň ZOOTu v roce 2017, která byla poprvé tvořena interním týmem bez pomoci externí reklamní agentury.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42575
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50516


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pilátová_2018_dp.pdf 4.442Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pilátová_2018_op.doc 157.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pilátová_2018_vp.doc 117Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet