Vyhodnocení vánoční kampaně na ZOOTu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vyhodnocení vánoční kampaně na ZOOTu |
Autor: |
Pilátová, Karolína
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením vánoční kampaně společnosti ZOOT, největším českým online obchodem s módou a s více než 300 značkami z celého světa. ZOOT je jedinečný koncept, který kombinuje to nejlepší z online a offline světa do rychle rostoucí oblíbené značky. V rámci teoretické části práce jsou definována základní teoretická východiska marketingu, popisuje pravidla korporátni identity, vysvětluje pojem značka a její význam a objasňuje význam povědomí značky. Cílem praktické části je odpovědět na definované otázky prostřednictvím kvalitativního dotazování. Průzkumy jsou tematicky zaměřené na vánoční kampaň ZOOTu v roce 2017, která byla poprvé tvořena interním týmem bez pomoci externí reklamní agentury. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42575
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50516
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet