Vliv vlogerů na budování značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv vlogerů na budování značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv vlogerů na budování značky
Autor: Rychetská, Tereza
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá product placementem ve videích beauty vlogerů. Klade si za cíl zanalyzovat míru ovlivnění cílové skupiny beauty vlogerů product placementem. Teoretická část se mimo jiné zabývá budováním značky v online prostředí, internetovým marketingem a vysvětluje nejzásadnější termíny používané v oblasti YouTube. Praktická část obsahuje výsledky předchozího výzkumu ohledně product placementu ve videích beauty vlogerů. Na tento výzkum navazuje analýza, která je součástí této bakalářské práce. Nástrojem jsou po-lostrukturované rozhovory, na které odpovídali zástupci cílových skupin beauty vlogerů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42577
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 50519


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
rychetská_2018_dp.zip 213.4Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
rychetská_2018_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
rychetská_2018_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet