Vliv vlogerů na budování značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv vlogerů na budování značky

Show full item record

No preview available
Title: Vliv vlogerů na budování značky
Author: Rychetská, Tereza
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Bakalářská práce se zabývá product placementem ve videích beauty vlogerů. Klade si za cíl zanalyzovat míru ovlivnění cílové skupiny beauty vlogerů product placementem. Teoretická část se mimo jiné zabývá budováním značky v online prostředí, internetovým marketingem a vysvětluje nejzásadnější termíny používané v oblasti YouTube. Praktická část obsahuje výsledky předchozího výzkumu ohledně product placementu ve videích beauty vlogerů. Na tento výzkum navazuje analýza, která je součástí této bakalářské práce. Nástrojem jsou po-lostrukturované rozhovory, na které odpovídali zástupci cílových skupin beauty vlogerů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42577
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 50519


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
rychetská_2018_dp.zip 213.4Kb Unknown View/Open None
rychetská_2018_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
rychetská_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account