Vliv vlogerů na budování značky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv vlogerů na budování značky |
Author: |
Rychetská, Tereza
|
Advisor: |
Gartnerová, Eva
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá product placementem ve videích beauty vlogerů. Klade si za cíl zanalyzovat míru ovlivnění cílové skupiny beauty vlogerů product placementem. Teoretická část se mimo jiné zabývá budováním značky v online prostředí, internetovým marketingem a vysvětluje nejzásadnější termíny používané v oblasti YouTube. Praktická část obsahuje výsledky předchozího výzkumu ohledně product placementu ve videích beauty vlogerů. Na tento výzkum navazuje analýza, která je součástí této bakalářské práce. Nástrojem jsou po-lostrukturované rozhovory, na které odpovídali zástupci cílových skupin beauty vlogerů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42577
|
Date:
|
2018-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
50519
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account