Online komunikace knihkupectví Martinus
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Online komunikace knihkupectví Martinus |
Autor: |
Urbanová, Aneta
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na online komunikaci knihkupectví Martinus a jeho konkurentů v online prostředí s výsledkem zpracování komparativní analýzy a průzkumného šetření. Práce shrnuje teoretické poznatky, jak se dá firma působící na knižním trhu propagovat na sociálních sítích, webové prezentaci či blogu. Dále přináší informace o současném knižním trhu, včetně postojů mladých lidí ke čtení knih a trávení volného času na internetu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42583
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50526
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet