Marketingové komunikace hudebního festivalu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace hudebního festivalu |
Autor: |
Vlčáková, Tereza
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací multižánrového hudebního festivalu. Teoretická část je věnována hudebním festivalům jako takovým a dále nástrojům marketingových komunikací, které mohou být s festivalem spojené. Část druhá je dále zaměřena na analýzu marketingových komunikací konkrétního hudební-ho festivalu Colours of Ostrava. Analýza je prováděna na základě teoretické části a podložena dotazníkovým šetřením. Na konci práce je poukázáno, jaké chyby festival při komunikaci a později realizaci projektu dělá a následuje doporučení na zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42586
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50529
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet