Písmo jako vizuální prvek designu loga
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Písmo jako vizuální prvek designu loga |
Autor: |
Barysz, Zuzana
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
V době vizuálního smogu přitahuje pozornost našeho vnímáni v každodenním životě výjimečnost a zároveň jednoduchost podávané informace. Tou informací může být obyčejné logo. Předkládaná bakalářská práce se věnuje písmu jako vizuálnímu prvku v designu loga, s užším zaměřením na logo Festivalu evropského divadla Eurokontext.sk. V práci se opíráme o výsledky kvantitativního výzkumu, který zkoumá povědomí značky festivalu. Cílem práce je zjistit míru informovanosti a postoj divácké veřejnosti k festivalu a následně navrhnout doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42588
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50531
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet