Značka v online prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Značka v online prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Značka v online prostředí
Autor: Hromadová, Veronika
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Cílem práce "Značka v online prostředí" je zkoumat možnosti využití sociálních sítí pro budování značek ze segmentu lihovin. Úvodní teoretická část je věnovaná značce a marketingové komunikaci realizované na sociálních sítích. Praktická část nejprve formou komparativní analýzy ověřuje využitelnost zvoleného teoretického rámce na komunikaci konkrétních značek na Facebooku a dotazníkové šetření realizované na segmentu fanoušků značky Jägermeister následně analyzuje, jak respondenti hodnotí komunikaci této značky na Facebooku a které z pilířů zvoleného teoretického rámce jsou pro ně nejdůležitější.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42592
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 50539


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hromadová_2018_dp.pdf 23.51Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hromadová_2018_op.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hromadová_2018_vp.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet