Marketing a propagace hudebního festivalu Horečky fest

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing a propagace hudebního festivalu Horečky fest

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing a propagace hudebního festivalu Horečky fest
Autor: Kalinová, Zuzana
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Práce se zaměřuje na marketing a propagaci hudebního festivalu Horečky fest. Teoretická část definuje základní dělení hudebních festivalů, publika a cílové skupiny. Podrobněji se potom věnuje marketingovému mixu hudebních festivalů a způsobům možné finanční podpory. Praktická část popisuje současný stav, historii a marketingový mix festivalu Ho-rečky fest. Dále analyzuje výsledky kvantitativního výzkumu, který proběhl formou dotaz-níkového šetření u zaměstnanců dvou generálních partnerů festivalu. Zaměřil se na zjištění úrovně vnímání hudebního festivalu Horečky fest, využívání distribučních kanálů v souvis-losti s propagací festivalu přímo ve firmě a oblasti poskytovaných benefitů v rámci part-nerství.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42594
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50541


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kalinová_2018_dp.pdf 5.193Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kalinová_2018_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kalinová_2018_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet