Interní firemní komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interní firemní komunikace |
Autor: |
Ludvíková, Petra
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Práce analyzuje interní komunikaci ve zvolené firmě. Jejím cílem je zmapovat spokojenost zaměstnanců a zjistit, jak funguje vnitrofiremní komunikace. Popisuje aplikované komunikační prostředky a zjišťuje, zda jsou tyto prostředky komunikace dostatečně efektivní. V teoretické části je vysvětlena důležitost interní komunikace a její důsledky pro celou firmu. V praktické části je popsána struktura celé společnosti včetně jednotlivých oddělení. Dle zvolené metodiky práce se řídí praktická část, která je převážně zaměřená na samotný výzkum. Jsou popsány aktuální metody komunikačních nástrojů. Na základě marketingových výzkumů je provedeno vyhodnocení interní komunikace, její vliv na produktivitu práce a spokojenost zaměstnanců. V závěru práce je odpovězeno na výzkumné otázky a jsou navrženy změny interní komunikace za účelem zkvalitnění pracovního prostředí a tím i do-cílení spokojenosti zaměstnanců a vyšší produktivity práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42598
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
50546
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet