Publicita společnosti Grafton Recruitment - mediální analýza
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Publicita společnosti Grafton Recruitment - mediální analýza |
Autor: |
Součková, Jitka
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá media relations společnosti Grafton Recruitment a jejího konkurenta, spo-lečnosti Manpower. V teoretické části jsou shromážděna teoretická východiska týkající se public relations s detailem na media relations a jeho praktické využití v současnosti. Praktickou částí je mediální analýza obou společností za roky 2015, 2016 a 2017, vytvořená na základě monitoringu médií. Získané informace jsou zkoumány a na základě zjištění jsou vytvořeny závěry a doporučení pro společnost Grafton Recruitment. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42607
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50557
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet