Optimalizace marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Optimalizace marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o |
Autor: |
Fink, Lubomír
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci marketingové komunikace, konkrétně s bližším zaměřením na online marketingovou komunikaci. Teoretická část představuje hlavní nosné nástroje moderní online marketingové komunikace a trendy v tomto odvětví. Prak-tická část pak obsahuje analýzu současného stavu online a offline marketingové komunika-ce ve vybrané společnosti Aquaprogress, s. r. o., jejímž hlavním předmětem činnosti je dis-tribuce a prodeje přístrojů, sloužících k úpravě pitné a užitkové vody domácnostem a fir-mám. Na základě analýzy byl navržen projekt s vhodnými kroky pro optimalizaci online komunikace, konkrétně zavedení a způsobu využití nástrojů sociálních sítí, PPC kampaní a emailingu. Výsledný projekt byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42795
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
47417
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet