Land art jako prostředek poznávání přírody v mateřské škole
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Land art jako prostředek poznávání přírody v mateřské škole |
Autor: |
Nevařilová, Monika
|
Vedoucí: |
Vašíková, Jana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce má aplikační charakter. Zabývá se tématem land artu jako prostředku poznávání přírody v mateřské škole. Teoretická část vymezuje pojmy land art a environmentální výchova v návaznosti na výtvarnou činnost v mateřské škole. Praktická část obsahuje návrh projektu s aktivitami zaměřenými na využití land artu k poznávání přírody. Projekt byl ověřen ve vybrané mateřské škole a na základě toho evaluován. V závěru práce jsou zpracována doporučení pro praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42820
|
Datum:
|
2017-10-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
47900
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet