Evaluace připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Evaluace připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Evaluace připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů
Autor: Marholtová, Andrea
Vedoucí: Kočvarová, Ilona
Abstrakt: Tato práce se zabývá hodnocením připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy inkluze a integrace, principy inklu-zivního vzdělávání a jeho legislativní rámec. Poté následuje klasifikace podpůrných opat-ření a popis stupně vzdělání u osob s postižením v evropském měřítku. Dále je uvedena metodika hodnocení kvality inkluzivní školy. V praktické části je zkoumána připravenost středních škol k inkluzi z hlediska učitelů dotazníkovou metodou. Princip inkluzivního vzdělávání je sledován ve třech oblastech a to v oblasti politiky školy, kultury školy a praxe školy. Získané výsledky jsou zpracovány a vyhodnoceny v programu Excel. Závěrem jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření pro celkové hodnocení připravenosti středních škol k inkluzi v oblasti politiky, kultury a praxe školy z hlediska učitelů středních škol.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42877
Datum: 2017-10-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 47987


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
marholtová_2018_dp.zip 4.805Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
marholtová_2018_op.docx 16.11Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
marholtová_2018_vp.docx 17.40Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet