Analýza marketingového mixu společnosti Coffee Express
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu společnosti Coffee Express |
Autor: |
Valentová, Barbora
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu firmy Coffee Express. Práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou. V první, teoretické části, jsou s pomocí odbornýh zdrojů vysvětleny základní pojmy týkající se marketingového mixu a jeho nástrojů, SWOT analýza a PESTLE analýza. Praktická část obsahuje popis firmy Coffee Express a popisuje současný stav marketingového mixu společnosti, SWOT a PESTLE analýzy. Součástí je taktéž analýza konkurence, modifikace stávajícího marketingového mixu a dotazníkové šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42881
|
Datum:
|
2017-11-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
48001
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet